Subject: 1. aprill - raskete kõrvalekallete ja raskete kõrvaltoimete aastaaruannete esitamise tähtaeg
From: "Siim Suutre" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, "Riin Kullaste" <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <kertu.kadastik
Cc: "RA BiolPrepOsakond" <[email-masked]>,Kärolin Jenas <[email-masked]>
Date: Tue, 30 Jan 2024 11:06:27 +0200

Lugupeetud rakkude ja kudede hankijad ja käitlejad!

Vastavalt Tervise- ja tööministri 10. märtsi 2015. a määruse nr 10 § 42
lõikele 4 esitavad hankija või käitleja kalendriaasta jooksul ilmnenud
rakkude või kudede raskete kõrvalekallete ja raskete kõrvaltoimete
aastaaruande Ravimiametile määruse lisades 6 ja 9 esitatud vormil
hiljemalt järgneva aasta 1. aprilliks.

Lisaks määrusele on aruannete vormid (.docx formaadis) leitavad ka
Ravimiameti kodulehelt:

https://ravimiamet.ee/oigusaktid-juhendid-vormid/rakud-koed-elundid

Otselingid on siin:

 <https://ravimiamet.ee/media/174/download> Rakkude ja kudede raskete
kõrvaltoimete aastaaruanne.docx

 <https://ravimiamet.ee/media/177/download> Rakkude ja kudede raskete
kõrvalekallete aastaaruanne.docx

Elektrooniline aruanne edastage palun aadressile
<mailto:[email-masked]> [email-masked] ja cc-sse lisada ka
<mailto:[email-masked]> [email-masked]. Aruandeid on
võimalik esitada ka Ravimiameti Kliendiportaali
<https://kliendiportaal.ravimiamet.ee/RAKP/public/Login.aspx?ReturnUrl=%2f
RAKP%2fDefault.aspx>  kaudu.

Suur tänu nendele, kes on aruanded juba esitanud!

Lugupidamisega

Siim Suutre

Ravimiamet

bioloogiliste preparaatide osakonna spetsialist

Tel 737 4140

Faks 737 4142

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Nooruse 1

50411 Tartu

www.ravimiamet.ee <http://www.ravimiamet.ee/>

Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt
väljendatud loata edasi saata ega mis tahes viisil kolmandatele isikutele
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu,
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri.

This e-mail and any attachments transmitted may contain confidential and
privileged information. If you are not the intended recipient, please
notify the sender immediately by returning the e-mail and permanently
deleting what you have recieved. Any dissemination or use of this
information by a third person without permission is prohibited and may be
illegal.